Přihlásit se
Картинка с размерами
Картинка с размерами
Картинка с размерами
 
| Obchodné podmienky a ochrana osobních údajů
Stáhnout dokument

1.1. Tyto Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti stran kupní smlouvy (dále jen Smlouva), uzavřené mezi společností LEMON SPORT s.r.o. (Dále Prodávající) a Kupujícím. Jejím předmětem je nákup a prodej zboží v internetových obchodech Prodávajícího (dále Internetový obchod Prodávajícího):
www.balespo.cz.

1.2. Vyplněním registračního nebo objednacího formuláře v Internetovém obchodě Prodávajícího dává Kupující Prodávajícímu povolení na zpracování a uchovávání osobních údajů a informací o jeho nákupech. Prodávající se zavazuje, že bez povolení Kupujícího neposkytne tyto údaje třetím osobám, s výjimkou lidí, zúčastněných při platbě nebo dodávání zboží (banka, dopravce).

1.3. Popis zboží má pouze informativní charakter a může se měnit.

1.4. Administrace stránek si vyhrazuje právo Kdykoli změnu, přidat nebo odebrat položky bez upozornění uživatele.

1.5. Uživatel je osobně odpovědný za kontrolu přítomnosti této smlouvy změny v něm.

1.6. Používání stránek uživatelem znamená přijetí smlouvy a změn v ní.



I. Údaje o prodávajícím.

LEMON SPORT s.r.o.

Sídlo: Vyšehradská 6, 851 06 Bratislava

IČO: 

45 348 545

zapísaná v OR vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel sro, vložka č.: 62517/B, DIČ: 2022948301 

E-mailem: info@balespo.cz

Telefon: +421944526645

2. Vyplněním registračního nebo objednávkového formuláře v internetovém obchodě dává kupující prodávajícímu souhlas zpracovávat a ukládat osobní údaje a informace o nákupech kupujícího. Bez výslovného předchozího souhlas kupujícího Prodávající by neměl sdělovat tyto údaje třetím stranám, s výjimkou stran, podílí se na platbě nebo dodání zboží (banky, přepravní společnosti).

3. Popisy produktů slouží pouze pro informační účely a mohou se lišit.
II. Uzavření smlouvy
1. K uzavření Smlouvy dochází potvrzením (akceptováním) objednávky, kterou Obchodník přijal od Kupujícího.

2. Objednávku zboží posílá Kupující prostřednictvím Internetového obchodu Obchodníka. Automatické oznámení o přijetí objednávky není jejím samotným potvrzením (akceptováním).

3. Obchodník odešle potvrzení objednávky na e-mailovou adresu, kterou uvedl Kupující do 24 hodin od přijetí jeho objednávky. Potvrzení objednávky od Obchodníka obsahuje:
- název a množství zboží,
- cenu,
- způsob platby,
- způsob doručení,
- místo doručení.

4. Strany se dohodly, že odesláním objednávky zboží v Internetovém obchodě Obchodníka Kupující potvrzuje souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Součástí objednávky je povinnost platby.

5. Pokud na skladě Obchodníka není zboží, o které má Kupující zájem, Kupující může Obchodníkovi poslat předběžnou objednávku takového zboží. V takovém případě Obchodník v potvrzení objednávky uvede předpokládané datum doručení zboží do jeho skladu a vystaví předběžný účet k úhradě.
III. Odstúpenie od zmluvy
1. Právo na odstoupení od smlouvy. Kupující má právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 kalendářních dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 kalendářních dnech ode dne kdy Kupující nebo jim určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží. V případě, že se: a) Vámi objednané zboží objednané v jedné objednávce dodávají odděleně, lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet ode dne převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, b) Dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, lhůta pro odstoupení od smlouvy smlouvy počíná běžet ode dne převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, c) Zboží dodává opakovaně během vymezeného období, lhůta pro odstoupení od smlouvy počíná běžet ode dne převzetí prvního dodaného zboží. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením například e-mailem nebo poštou na adrese: LEMON SPORT s.r.o., Vyšehradská 3713/6, Bratislava, Slovensko 851 06 e-mail: info@balespo.cz telefon: +421905635904

2. Důsledky odstoupení od smlouvy Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoli dalších poplatků. Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět podle toho, co nastane dříve.
Zašlete nám zboží zpět nebo jej přineste na naši adresu LEMON SPORT s.r.o., Vyšehradská 3713/6, Bratislava, Slovensko 851 06, nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy.
Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží (poštovné) hradíte Vy. V případě, že jde o vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty, přímé náklady na vrácení zboží nesete Vy. Odpovídáte za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

3. Obchodník môže odmietnuť objednávku ak tovar, ktorý je v nej uvedený:
-       sa už nevyrába,
-       obchodník momentálne nemá tovar na sklade,
-       podstatne zdražel. V takom prípade Obchodník pošle Kupujúcemu e-mail s náležitým oznamom. Ak už Kupujúci uhradil plnú cenu tovaru alebo jej časť, Obchodník je povinný zaplatenú sumu vrátiť najneskôr do 10 pracovných dní od momentu odoslania oznamu Obchodníkovi. 

4. Tovar, ktorý sa rozhodnete počas 14 dní od kúpy vrátiť, musí byť nepoškodený, v originálnom balení a kompletný. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí Obchodníkovi tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť Obchodníkovi hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli Obchodníkovi v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru. Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok uhradiť Obchodníkovi náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy. Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu Obchodník nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí.

5. Na základe dohody Obchodníka a kupujúceho a v súlade s týmito VOP nie je kupujúci oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy v ktoromkoľvek z nasledovných prípadov:
a) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
b) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
c) predaj tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť. Takýmto tovarom sú napr. spodná bielizeň, plavky, ponožky, silonky a e t c. Spodné prádlo, ponožky a silonky z hygienických dôvodov nemôžu byť vrátené.

V prípade ak Kupujúci neodstupi od zmluvy pred odosielanim objednávky a potom si tovar neprevezme, dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy, ku ktorej sa Kupujúci zaviazal dokončením objednávky a súhlasom s obchodnými podmienkami. Neprevzatím objednávky Obchodníkovi vzniknú náklady na poštovné za dopravu objednávky Kupujúcemu a poštovné za vrátenie zásielky. Tieto náklady Obchodník má právo vyúčtovať Kupujúcemu. Výška záleží od zvoleného spôsobu dopravy a platby v objednávke. Túto náhradu škody si Obchodník vie uplatniť na základe ustanovenia § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka.
IV. Doprava
1. Kupující má právo zvolit způsob doručení při vyplňování objednávkového formuláře v internetovém obchodě.
2. Možnosti doručení:
- dodávka po celé ČR prostřednictvím přepravní společnosti (ceny jsou uvedeny v Platební a dodací podmínky v internetovém obchodě)
3. Dodací lhůta zboží pro kupujícího je od 1 do 10 pracovních dnů, v závislosti na vzdálenosti Kupující ze skladu prodávajícího. Pokud prodejce aktuálně nemá zboží na skladě, dodací lhůta může být prodloužena.
4. Doprava musí zahrnovat objednané zboží, fakturu a pokyny s uvedením data prodeje. kromě Prodávající musí navíc přiložit záruční list a pokyny v jazyce výrobce se svými vlastními značkami (v ceně).
5. Kupující získává vlastnické právo ke zboží převzetím dopravy, pokud platba proběhla vyrobené v souladu s podmínkami dohody.
6. Při dodání zboží (za přítomnosti zaměstnance kurýrní společnosti) kupující zkontroluje stav obal. V případě viditelného poškození obalu kupující nepřijímá dodávku a nehlásí to skutečnost. Kupující musí dále informovat prodávajícího e-mailem do 24 hodin od okamžik přijetí poškozené objednávky. Pokud kupující zjistí jakékoli mechanické poškození, způsobené přepravou zboží po otevření obalu, je kupující povinen informovat prodávajícího dále e-mailem nebo telefonicky do 24 hodin od přijetí takové objednávky poškození. Vrácení odeslaná později kvůli mechanickému poškození nebudou brány v úvahu.
7. Kupující je povinen zkontrolovat správnost počtu balíků podle způsobu doručení, který podepíšete se v okamžiku dodání zboží kurýrovi. Pokud kupující zjistí, že doprava nebyla dokončena, Kupující nepřijímá dodávku, jinak ztrácí právo na reklamaci v plné výši provedení objednávky!
8. Pokud kupující odmítne zboží převzít bez vážného důvodu, hradí náklady kupujícího služby spojené s dopravou zboží kupujícímu, včetně dodávky zpět prodávajícímu a služby přepravce / mail pro zboží zaslané na dobírku (pokud existuje). Pokud cena produktu již byla zaplaceno kupujícím, má prodávající právo na úhradu nákladů uvedených v tomto článku zaplacením náhrada.
V. Způsob platby
1. Kupující má právo zvolit platební metodu při vyplňování objednávkového formuláře v internetovém obchodě.
2. Platební možnosti:
- bankovní převod na účet prodávajícího předem,
- platební kartou
- platební kartou využívající PayPal (+ 4%)
- dobírka při dodání přepravci.
3. V případě platby na dobírku se náklady na kurýrní služby připočítávají k kupní ceně, podílející se na procesu dodání. Cena těchto služeb je uvedena v části Platba a doručení do Online obchod.
4. Pokud kupující při dodání zboží nedodrží platební podmínky v souladu se smlouvou, Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy a požadovat, aby Kupující uhradil náklady s tím spojené dodání kupujícímu, včetně dopravy zpět prodejci. a přepravní / poštovní služby pro balíky, zasláno na dobírku (je-li k dispozici).
5. Platba musí být provedena před otevřením balíčku kupujícím.
VI. Záruka a vrácení
1. Pokud spotřebitel zjistí, že věc má vadu, nemá věc dále používat, ale je povinen bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci u Obchodníka. Reklamace řešíme do 30 dnů. Pro každý druh zboží je záruční doba v souladu s právními předpisy SR standardně 24 měsíců, pokud právní předpisy SR nestanoví kratší dobu pro určité druhy zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Obchodník odpovídá kupujícímu spotřebiteli za vady zboží dle § 623 a 623 občanského zákoníku.
2. V případě, že se vyskytne reklamace, bude co nejoptimálnějším způsobem posouzena v souladu s platnými právními předpisy.

3. Při přebírání zboží (ještě za přítomnosti pracovníka kurýrní společnosti) zkontrolujte stav obalu. V případě poškození obalu zboží nepřebírejte nebo sepište o této skutečnosti záznam. Zároveň zašlete nám email do 24 hodin od převzetí balíku. Objeví-li vážné poškození, musí důkladně prohlédnout zboží. Pokud by byly objeveny výrobní vady, Kupující je povinen uvést seznam takových chyb do protokolu a neprodleně o tom informovat Obchodníka na e-mailovou adresu:  info@balespo.cz.
4. Podle § 619 Občanského zákoníku Obchodník odpovídá pouze za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. Obchodník neodpovídá za vady, pokud vady zavinil kupující a vznikly použitím nebo opotřebováním zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Poskytnutá záruka se vztahuje na výrobní vady zboží nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím zboží v rozporu s jeho účelem nebo návodem, nesprávnou volbou velikosti, úmyslným i neúmyslným mechanickým poškozením nebo přirozeným opotřebením. Záruka se nevztahuje na vady a poškození vzniklé: v souvislosti s běžným opotřebením, jednáním kupujícího nebo třetí osoby po převzetí zboží kupujícím, neodborným, nešetrným zacházením, nadměrnou zátěží, mechanickým poškozením nebo opotřebováním, použitím zboží v rozporu s jeho návodem nebo účelem použití nebo nedodržením pravidel používání, údržby nebo skladování. Ponožky, kolenačky, gymnastické špičky a punčochy nepodléhají reklamaci v případě mechanického poškození.

Opotřebování charakteristické pro daný materiál nebo použití se nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokud z povahy prodané věci vyplývá, že její životnost je kratší než záruční doba a když při obvyklém užívání takové věci dojde k jejímu celkovému opotřebení ještě před uplynutím záruční doby.

Gymnastické načiní FIG je určeno k použití na gymnastických kobercích schválených FIG. Gymnastický koberec FIG se skládá z koberce a dřevěné odpružené podlahy. Pokud se FIG načiní používá v hale bez koberce nebo na koberci, který není schválen FIG záruka na načiní se nevztahuje. Záruka výrobce na gymnastické nacínie - 14 dní od data nákupu. Škrábance a mechanická poškození položek, které se objeví v souvislosti s používáním této položky, nejsou důvodem k reklamaci nebo vrácení peněz. Zakoupením gymnastického načinia v našem obchodě souhlasíte s tímto pravidlem.
Vezměte prosím na vědomí, že při používání gymnastického načiní FIG označení může být opotřebované.

5. Kupující ztrácí právo odvolat se na záruku v případě:

- že nepředloží doklad o platbě za zboží (originál účtu), záručního listu s vyznačeným datem prodeje od Obchodníka a neuchová si původního návodu od výrobce s jeho poznámkami,

- že uplynula záruční doba,

- že Kupující mechanicky poškodil zboží,

- nedodržení nebo porušení pravidel skládání, montování, demontování zboží, jeho přepravy, používání a uchovávání, které jsou určeny v návodu.

6. Kupující nemá právo na reklamaci vad, na které jej předem Obchodník upozornil nebo o kterých měl vědět na základě, okolností, za kterých byla uzavřena Smlouva.

7. Posloupnost kroků Kupujícího při reklamaci:

a) neprodleně informujte Obchodníka na e-mailovou adresu  info@balespo.cz, popište charakter poškození zboží a přiložte fotografie jeho vadných částí spolu s kopií potvrzení platby za zboží.
b) v případě, že není možné dálkové posouzení reklamace a je nezbytná expertiza, zajistěte si na své náklady odeslání zboží a přiložte doklad o zaplacení zboží na adresu Obchodníka: Vyšehradská 3713/6, Bratislava, Slovensko 851 06. 

8. V případě opodstatněného uplatnění nároku na reklamaci Obchodník odstraní vady zboží na své náklady nebo zboží vymění za nové a odešle jej Kupujícímu, rovněž na své náklady. Pokud to není možné, Obchodník vrátí Kupujícímu zaplacenou částku.

9. V případě neopodstatněného uplatňování nároku na reklamaci Obchodník vrátí zboží Kupujícímu na náklady Kupujícího. Tehdy má Obchodník právo žádat od Kupujícího náhradu svých výdajů (na expertízu apod.) podle sazeb servisních center, platných v době uplatňování nároku Kupujícího.

10. Na reklamaci zboží se vztahují ustanovení Občanského zákoníku, zákona č.j. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele a zákona 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Obchodníka ao změně a doplnění některých zákonů.
VII. Jak mám zboží vrátit?
Zboží nám pošlete ve lhůtě do 14 dnů od zakoupení na adresu LEMON SPORT s.r.o., Vyšehradská 3713/6, Bratislava, Slovensko 851 06. Do balíku přiložte kopii daňového dokladu (faktura). Zboží můžete vrátit také osobně v showroomu v Bratislavě. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.

Vracené zboží nám prosím doručte kompletní, s přiloženou dokumentací, nepoškozené, v originálním obalu a nepoužívané. Hodnota zboží může být snížena v důsledku takového zacházení, které poškodilo produkt nebo znemožnilo plné využívání jeho funkcí. Za takové snížení hodnoty odpovídá zákazník.

Kupní cenu Vám vrátíme do 14 dnů na účet, po obdržení zboží na adresu eshopu. Při odstoupení od smlouvy Vám budou vráceny i náklady dodání zboží jen v případě, že vracíte zboží z celé zásilky. Náklady spojené s výměnou zboží nese zákazník.

Odkaz na platformu pro řešení sporů online: https://ec.europa.eu/consumers/odr
VIII. Závěrečná ustanovení
Prodávající má právo tyto podmínky čas od času měnit a / nebo doplňovat. Povinnost prodávajícího oznamovat změny písemně se považuje za dokončené zveřejněním změněných a / nebo pozměněné podmínky v internetovém obchodě:
www.balespo.cz
Zpracování osobních údajů

    Add file
    Select a file with the doc, docx, xls, xlsx, txt, rtf, pdf, png, jpeg, jpg, gif extension. File size must not exceed 20 Mb.
    Máte dotazy nebo návrhy ke zlepšení naší práce? Vyplňte níže uvedený formulář a brzy budete náš manažer odpoví. Uveďte správné kontaktní informace.

    Můžete také připojit fotografii nebo podrobnosti pro fakturaci v níže uvedeném formuláři.
      Add file
      Select a file with the doc, docx, xls, xlsx, txt, rtf, pdf, png, jpeg, jpg, gif extension. File size must not exceed 20 Mb.
      Выберите упаковку для вашего заказа
      Если вы хотите упаковать каждый товар отдельно, добавьте в заказ несколько упаковок. Пожелания к упаковке, цвет ленточки и возможность выбора цветной бумаги можете уточнить у менеджера при подтверждении заказа.

      Incorrect information block

      'api:auth.ajax' is not a component